FAQs
Generelt
Hvad er brödkassen?
Brödkasse er en del af Easyfood A/S, som er et dansk convenience bageri som kombinere det bedste fra håndsværksbageren med det bedste fra det industrielle. Det er danskproducerede snaks, måltidsbrød og kager samt lækre udvalgte italienske pizzaer. Vi gør det nemt at servere lækre kager og smagfuldt brød til alle anledninger: den nemme frokost, den gode madpakke, smagfulde snacks, to-go på vejen, til picnic-kurven, middagsbuffeten og til det indbydende kagebord eller når du har lyst til at byde på noget lækkert.
Hvordan fungerer Brödkasse?
Du bestiller via vores hjemmeside, og vi leverer til din dør, eller du afhenter hos - nemt og enkelt. Du kan derefter tage produkterne op fra din fryser, når du skal bruge dem.
Produkterne leveres på din adresse, frosne i kassen med tøris. Ved modtagelse skal produkterne lægges i din fryser. Derefter er tilberedningen super nem – Størstedelen af produkterne er tø op og server, så du kan spise dem som de er, når de er tøet op. Du kan med fordel lune dem kort i ovnen, airfryer eller paninigrill. Se produktseddel i kassen.
Hvilke kasser tilbyder I?
Se her
Hvordan bestiller jeg en Brödkasse?
Sådan bestiller du en brödkasse:
1. Vælg en kasse – læg i kurv
2. Vælg levering og herefter post nummer for at se om vi levere i dit område.
3. Vælg leveringsdato. Vi leverer hver torsdag
4. Accepter vilkårene og klik på "Gå til betaling", hvorefter du kommer til betalingssiden.
5. Du modtager bekræftelse på mail, og skal nu blot vente på, at den bliver leveret.
Levering
Hvornår skal jeg senest bestille min Brödkasse?
Du skal bestille din Brödkasse inden mandag kl. 12.00, for at modtage lækkerierne samme uge. Vi leverer hver torsdag mellem 18.00-22.00. Du modtager en ordrebekræftelse når du har gennemført din bestilling på hjemmesiden.
Hvor og hvornår leverer I?
Onsdag mlm. 07-12 vil du modtage en email fra support@burd.dk, hvor du kan ændre adresse samt give fuldmagt til placering af pakken.Vi leverer til din hoveddør hver torsdag i tidsrummet mellem kl. 18.00-22.00. Du modtager en SMS med information om forventet leveringstidspunkt og livetracking på din levering mlm. 18-19. Du modtager SMS'en fra Burd.dk. SMS'en indeholder et link til Min Levering hvori du kan følge din levering samt give fuldmagt. Efter du har lavet din ændring i Min Levering, så vil du modtage en email der bekræfter denne ændring, fra support@burd.dk.
På nuværende tidspunkt leverer vi til et begrænset antal postnumre. Vi arbejder på at udvide leveringsområderne, så vi kan levere velsmagende bagværk til flere områder af Danmark.
Hvordan tracker jeg min Brödkasse?
Du modtager en SMS på leveringsdagen med Track&Trace-nummer på din levering. Du kan følge din levering med live-GPS, samt kontakte eller ringe og SMS'e buddet direkte.
Hvad sker der hvis jeg ikke er hjemme?
Hvis du ikke er hjemme på leveringstidspunktet og er forhindret i at modtage din Brödkasse, vil buddet kontakte dig telefonisk. Det er muligt at aftale med buddet om pakken kan placeres ved adressen.
Jeg har ikke modtaget min Brödkasse - hvad gør jeg?
Har du ikke modtaget din levering, eller fået besked fra buddet, bedes du kontakte claims@burd.dk indenfor 30 dage fra forventet leveringsdato. Vi bestræber os altid på, at besvare din henvendelse så hurtigt som muligt.
Er du ikke hjemme og kan buddet ikke komme af med pakken til dig, vil pakken blive destrueret og din bestilling vil gå tabt.
Hvor længe kan produkterne holde sig i flamingokassen, inden jeg lægger det i fryseren?
For at sikre produkternes holdbarhed bedst muligt, anbefaler vi at du pakker dem ud af flamingokassen, så hurtigt som muligt. Så længe produkterne er frosne er holdbarhed eller kvalitet ikke forringet.
Hvad gør jeg, hvis leveringen er skadet?
Ved skade på indhold i din levering, bedes du kontakte claims@burd.dk indenfor 5 hverdage efter leveringen. Det er ikke muligt at foretage reklamation efter denne frist.
Afhentning
Hvor kan jeg hente min bestilte brodkasse?
Du kan hente den bestilte brodkasse hos Easyfood i Kolding i tidsrummet 8.30-14.30
Adresse:
Easyfood
Albuen 82,
6000 Kolding
Betaling og rabatkoder
Hvilke kort kan jeg betale med?
Du kan betale med følgende betalingskort: Dankort, mastercard og mobilepay.
Hvad gør jeg, hvis betalingen ikke gennemføres?
Du kan skrive en mail til os på brodkasse@easyfood.dk. Vi sidder klar ved tasterne alle hverdage fra 8-15.
Hvordan indløser jeg en rabatkode?
Du indløser din rabatkode i checkout
Kan jeg købe gavekort?
Nej
Kan jeg bestille til levering et andet sted?
Ved levering vælger du "anden leveringsadresse" i app/via sms’en du har modtaget fra vores leveringspartner Burd
Generelt om Brödkassen
Kan jeg selv vælge og udskifte produkterne?
Vores Brödkasser er sammensat på forhånd, og du kan derfor ikke udskifte bagværk. Se udvalg her
Udpakning af varer
For at sikre produkternes holdbarhed bedst muligt, anbefaler vi, at du pakker dem ud af flamingokassen, hurtigst muligt at du har modtaget leveringen. Lad dem ligge i deres poser for at beskytte produkterne.
Du finder al information om vores produkter på vores hjemmesiden.
Kan jeg se næringsindholdet for min Brödkasse?
Du finder al information om vores produkter på vores hjemmesiden eller på den vedlagte produktseddel i kassen.
Er jeres produkter paleo/laktose/vegansk/halal/glutenfri?
Du finder al information om vores produkter på vores hjemmesiden. Vil du vide mere, er du altid velkommen til at kontakte os på brodkasse@easyfood.dk, så uddyber vi gerne.
Hvad skal jeg gøre med tørisen?
Undgå direkte hudkontakt. Brug altid handsker eller grydelapper.
Opbevar tørisen utilgængeligt for børn.
Lad tørisen fordampe inden du smider plastikken i skraldespanden.
Bemærk at tørisen bør opbevares i et rum god ventilation.
Kan jeg varme bagværket?
Du kan til enhver tid lune Brödkassens bagværk, og de smager og dufter som friskbagte. Se produktseddel for bagevejledning på vores hjemmeside under den brödkasse du har købt.
Hvor lang tids holdbarhed har bagværket?
"Mindst holdbar til" står på af bagværkets pose. Husk at lukke posen igen, når du har tager de produkter op, som du skal bruge. Dette bevarer bagværkets kvalitet og holdbarhed.
Hvordan sorterer jeg min emballage?
Flamingo skal afleveres på genbrugspladsen. Se retningslinjer på din kommunes hjemmeside.
Reklamationer og feedback
Reklamationsretten på fødevarer er begrænset til mangler i forhold til antal eller art. Skulle der være leveret en forkert vare eller et forkert antal i forhold til bestillingen, skal reklamationen ske umiddelbart efter afhentningen eller leveringen af varerne eller seneste 24 timer efter ved at sende en mail til – kontakt@brodkasse.dk – men angivelse af, hvad reklamationen vedrører.
Hvis det omhandler bagværket
Skriv til os på brodkasse@easyfood.dk og vi svarer indenfor 48 timer
Hvis det omhandler leveringen
Skriv til Burd på support@burd.dk og de svarer indenfor 24 timer